Nuffnang Ads

Tuesday 19 June 2012

...Malam Semarak Budi.. Untukmu Guru...

Hehehe... aku sebenarnya taktau nk post apa.. tp utk sambutan hari guru nih aku xdak kena mengena pun.. lgpun majlis tertutup... ada artis undangan Shila Amzah & Jamal Abdillah..
Ptg tu aku saja p menyebok kat Abedeen Resort tgk persiapan dan menunggu artis undangan dtg buat sound check.. sanggup nih amik half day gadai kan annual leave aku semata2 nak jumpa Shila Amzah nih (mcm shila kenal ko kan) hahaha
Aku mls nk taip panjang panjang... layankan jer lah pic di bawah ;)


dewan kat abedeen resort yg besaq gedabak..
shila th discuss pasal lagu dgn mama nyer.. sumpah.. mama shila cantik dowh..
tengah rehearsal
nakkk jugakkk bajet retisss ko!!
yg baju pepel tu spupu yg paling rapat dgn aku :)
ni smua committee yer.. aku jer mencelah.. hikhik.. yg pakai jubah hitam tu mama shila.. betul2 cunnn.. mcm kakak shila dah skali tgk..
peace yaw.. shila amzah.. very2 nice person, sopan, friendly, sporting.. paling x sangka dia salam dgn aku siap tunduk cium tgn.. owh.. i'm touching.. *gedikskonyahmeluat*
nih pulak jamal tgh rehearsal.. dtg lambat.. huh!! pastu kerek giler.!!
mcm besa lah.. aku mencelah di antara committee..ngeeee...hang tgk muka dia.. hg tgkkk... ishhh!!!
shila tgh perform utk majlis mlm tu.. aku cilok pic nih dr spupu aku Cik Gebu.. hehehe











2 comments: