Nuffnang Ads

Thursday 13 September 2012

My Birthday & Our Birthday * All in August 2012*

My Birthday & Anniversary

mula-mula nak tunjuk kek yg adik-adik ipaq aku wat surprise.. hehehe.. my wishlist nak makan ice-cream cake terlaksana.. best..best...

tadaaaaa... baskin BR robbins lagi.. hihihii

 abaikan tangan aku yg gumuk ittew..

actually aku potong kek ni dengan laki aku.. sebabnya cake ni 2in1 nak tau pasepa 2in1??
sebabnya besday aku 25/8 dan our anniversary on 26/8 hehehe
thanks to both my beloved sis in law *hugnkisses*


Our Birthday... Yeayyy!!!

ni smua besday kawan-kawan n spupu aku yg jatuh pada bulan ogos.. semua geng blackberry room chat..

Tarikh: 1 sep 2012
Lokasi: KFC kepala batas
Masa kejadian: 8.30pm (sorang ja sampai awai yg lain kelaut smpai kui 9.30)

 1st sambut besday.. Ellysa 12aug1985

2nd sambut besday... Ana Liana 17aug1982

3rd sambut besday.. kakcik@gebu@aneem@zeda@chik 23aug1978 (cian kazen mak nih pic dia dgn kek byk digegarkan oleh tgn parkinson.. hehe)

haku yg over org last skali sambut besday.. mama@kakak@iena@reena@nina 25aug1981

haaa... ni lah org yg sponsor kek kat kami smua.. PUAN CT... tp sayang dia x dapat join our birthday celebration.. sebabnya terlalu banyak order nak disiapkan.. pic ni ai curi kat dia nya BBM DP.. jgn marah t yer.. heheh.. thanks 4 the yumy cake..!!

tadaaaa... choc indulgence cake... sedap sgt..

dalam room chat ada 12 org tp yg dpt join cuma 6org ja.. takpa we all faham.. nanti kita gathering lain k..
walaupun hanya 6org saja.. tp gamat kfc tu gara-gara kami ja.. gilak btoi.. riuh macam dok kat umah sendiri ja.. hahaha.. org-org kat situ pun dok pandang semacam ja... tp ada kami kesah??? sikit tak heran... kami pun makan kfc jugak hokeh... muahahaha *gelakjahat*
jom enjoy aksi gediks terlampau.. sila lah muntah darah... kahkahkah..

our birthday

hover ko noks


cukup dak pic yg belambak nih?? nak lagi?? jom scroll bawah...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


 harusss lah gambaq aku.... hahahha....*tangandibahumatakeatas*


No comments:

Post a Comment