Nuffnang Ads

Monday 21 January 2013

BERMULA KEMBALI ALAM PERSEKOLAHAN 2013

Nieeeeeeeeeeee....... orang dah abih crita bab anak-anak masuk skolah.. dah basi punn.. aku baru hegeh nak update entry anak masuk skolah.. muahahha... sukati aku ler.. dah kebizian kemelandaan... ada haku kesah???!!! janji aku update story mory aku walauponnnn udah basiiii.. hahaha

pic ni masa baru msuk dewan.. tercari-cari kelas dia dok tang mana..



dah jumpa kelas & dah ready nak join kengkawan..

kawan lama masa tadika. Sharini..

 suasana dlm dewan.. crowded giler + kepanasan..

dlm kelas baru 2 Gangsa..

malam nya sessi mengechop nama kat buku dan baluttt.....

anak-anak zaman la nih nama panjang berjela-jela.. pastu buku skolah dah banyak giler tak macam zaman aku skolah dulu.. so, dah memang mak hang ni dasar pemalasss... aku p buat 1 chop nama untuk echa.. pup pap pup pap siappppppp dah semua buku ada nama...muahahha...

ni hari kedua.. aku terpaksa amik emergency leave kenit demam teruk..

bawak dia p klinik skali hantar kakak dia p skolah.. ce tengok muka zarra nih dah macam coqkodok basi dah.. hati tu tringin nak berlari-larian kat tempat yg luaih tu.. tp apa kan daya.. badan tak bermaya.. suruh berdiri seblah kakak nak amik gambaq pun memula tu dok teriak dah.. pujuk-pujuk nasib dia mau tapiiiiiiiiiiiiii mata dok menilau tengok budak-budak dok masuk skolah.. lepaih tu nak dukung balik.. haihhhlaaa....

No comments:

Post a Comment