Nuffnang Ads

Tuesday 29 January 2013

Hangout With BFF & Our Kiddos

Assalamualaikum
Hmmm... lama aku tak kuar dgn bff aku n anak-anak.. kali ni anak mnakan aku join skali dah aku bawak dia balik penaga skali.. dia pun bukan slalu dapat kuar main macam ni.. sronok tengok anak-anak semua happy termasuk la along skali.. bersemangat dia.. sengeh ja manjang leh kluaq main camtu..
Zue mai amik kul 5.45 trus shoot p pantai merdeka.. aku rasa dah lebih 10taun aku tak p pantai merdeka.. seingat aku 3-4 kali ja kot penah p sana.. picnic dengan family aku masa kecik-kecik besaq echa tu dulu.. paihtu jabatan haiwan tmpt keja ayah aku ada buat family day kat sana.. lepaih tu ada p dgn sapa lg aku lupa dah.. sampai ja kat sana along dah bodek aku nak kapai terbang sambil tunjuk ke langit.. p la beli bg dia 1 adam 1.. echa pun nak gak layang-layang.. beli la jugak.. 


view kat situ cantik.. yg nampak seberang laut tu sayak kot tak silap aku..
playground kat situ pun besaq.. sronok anak-anak dapat main..
 yg dok bersidai tu la kapai terbang yg along nak.. rm7 hokeh.. padahai modai bopa det ja..


 gambaq tengah tu ujung baju merah tu adam.. cian dia.. lari pusing padang tu sampai pecah peluh kapai terbang dia tak naik-naik.. dah tu last2 akhbar patahkan sayap dia.. 

 aku happy tengok anak-anak semua dapat lari puaih-puaih.. echa punya sronok main layang-layang naik elok.. yg kenit pun sakan berlari sampai taktau takut org.. sapa lalu tepi dia ja sukati p tepih tampaq org.. dia takdak pedulik hang budak kecik ka.. besaq dari dia ka.. janji jangan halang laluan dia.. muahahaha.. yg syoknya tengok dia lari hambat kakak dia sebab naknak layang-layang tu jugak.. tak padan dengan kenit..

mama zue melayan anak-anak.. mama ina tukang amik gambaq.. haha

echa melayan akhbar main lak..

muka teruja

 our kiddos

kesayanganku

Nindiaaaa.... ais kacang terbaekkk dari pantai merdeka.. besaq weh semangkuk rm5.. nasik lemak bff aku pun dah nak sama besaq ais kacang dah.. opss.. hahaha

tu pun tak habih makan.. banyak sangat.. kenit apa lg.. pulun takmau mau laa... baru baik batuk.. balik umah batuk non-stop.. hamik kau.. bejaga malam aku standby takut dia muntah..
poyo lah minah ni.. pelahap!!.. hahaha
my lovely BFF
 
Balik dari pantai merdeka dah 7.45 aku ajak zue p makan mee udang kat D'king.. slalu sangat dia dok menayang.. bodek dia soh blanja.. hihihi..


perghhhh!!! kecoq lioq aihh tgk pic ni.. rasa cam tak puaih makan malam tu..
kenit makan mee semulut ja.. selebih nya dia pulun minum ayaq ja, sirap laici sedap la kannn.. sat-sat dok jerit "nak ayaqqq" haihhh..
echa pulun makan udang besaq gedabak.. kenyang dgn udang ja.. 

BFF aku habaq.. kat sini nak makan ikan bakaq.. goreng-goreng.. makan hidang memang lambat.. kalau hang order mee udang cepat lak dia masak.. dan yg pasti semua mabelesss... mee udang dia ada rasa cam char koew teow gak sikit-skit.. budak-budak pun bleh makan sebab kurang pedas.. along lg laa.. sat-sat, "mamazue.. nak udang" tengok-tengok dah 4 ekoq dia makan.. pulun sungguh.. adam lak tak makan udang.. makan mee ja.. pastu sibuk dok main tab.. akhbar tdoq keletihan..

masuk ja dalam keta dok sat semua pakat senyap.. kalih blakang pakat terlentok habih dah.. hahaha..
TQVM my bff blanja kami semua dinner yg super duper mabeles... balik kekenyangan.. hehehe

D'king Mee Udang Kuah Banjir - INFO

Hampa keluaq dari tol SP Selatan, straight ja. sampai kat second traffic light, jumpa la D'King ni. betoi-betoi tepi jalan berdekatan dengan GIANT Hypermarket. ni website dia leh refer kat sini yer D'king  kalau nak buat booking bleh contact below person.
Address : Lot 20072,Jln Padang Temusu, Mukim Sungai   Pasir, 08000 Sungai Petani, Kedah.
Person Incharge :En.Zidi
Tel :019-511 1152
Email :info@dkingseafood.com

Business Hour : - (* Except Monday *)
Tuesday ~ Sunday (3:00pm ~ 12:00am)

2 comments:

  1. wahh bestnye pie pantai merdeka leh pkena abc gunung hehehe..tggi sunggoh kan..jenuh nak makn..p2 terliuq tgk mee tue balik png nnt leh try...

    ReplyDelete
  2. Best3.... ais kacang best mee pun best...

    ReplyDelete