Nuffnang Ads

Tuesday 13 November 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU MIMIE & FIZAN

Reception seblah mimie pada hari ahad 11/11/12 date yg sangat cantik..
Pengantin pun sama cantik sama hensem.. hehehe
Masa aku sampai tu elok ngan-ngam pengantin sampai.. so, apa lagi.. trus snap la pic pengantin..
cantik seswai dgn mimie dress pengantin tu.. combination color pun seswai dgn org nya yg peutih gebu.. hihihii

ketibaan...

bersedia utk berarak.. pengapit pompuan tu faizah aka jijah my x-colleague kat pentamaster.. next month dia punya wedding pulak.. 

ni lauk pauk nya.. sedappp... mcm biasa lah turn aku mkn dlu.. laki aku jaga kenit.. hehehe

Selamat Pengantin Baru Mimie & Fizan.. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat dan di kurniakan anak2 yg chomel :)

haaa... bersama adikku yg cun lg chomel with her new baby boy.. dia kawen dlu aku x dpt attend sbb dlm pantang kat kenit.. ni adik nurul aka matdot (jijah bg gelaran haha) cantik kan... aku bg 3 C kat dia.. Cun Cantik Comel... 

ce tgk ragam si kenit nih.. sampai kakak pun x dpt handle prangai dia.. berlari sana sini sampai aku dah penat nak hambat dia.. dah la baru lps melantak.. mengahhhhh... time nih turn laki aku tgh mkn.. haruslah aku yg jaga si kenit.. haihhh... penat dgn bdk nih.. alu takut putus manik2 tu dia rentap..

 pelamin

 sebelah pelamin ada mcm ala-ala ghazal.. ehh ghazal ka?? ntah ler.. tp depa la main kompang arakkan pengantin depa la main ghazal depa la nyani... hehehe


  lps laki aku habis mkn n smoking cpt2 aku pass kenit kat dia, aku masuk dlm jumpa pengantin dgn pengapit sembang2 sat trus mintak diri nak balik.. kuar tgk2 laki aku bawak dia jalan-jalan depan dewan.. lega aku.. hampa tengok muka dia.. bangga giler dapat jalan-jalan.. tu pun ada hati nak rentap tangan dia nak jalan sendiri.. dah la tak reti nak berjalan.. asal terlepas ja lariiiii......

No comments:

Post a Comment