Nuffnang Ads

Thursday 22 November 2012

Tak SabaQnya Aku!!!

Gediks kan tajuk.. hahaha.. ekceli aku dengan dekla aka watie merangkap adik ipaq aku plan nak buat besday echa dengan aqil skali.. memandangkan date sama kan...
So, preparation almost 70% done.. now, tak sabaq aku nak tunggu ahad nih..



Jeng jengggg... napa pic macam nih??? sajaaaaa aku nak menyeksa jiwa ampa.,. 
Bajet cam grand giler happening ja besday yg tak berapa nak party sangat ni kennnn...
Ada aku kesah?? janji aku teruja dan tak sabaq nak tengok betapa echa happy untuk hari yg dia tunggu-tunggu... dia tiap-tiap taun dok suruh aku buat besday dia sejak dia mengetahui apa itu besday apa itu celebrate.. cewahhhh... ayat takleh blah kennn...
Tunggu next entry from me hokehh darlingssss...
*flyingkissdarijauh*

No comments:

Post a Comment