Nuffnang Ads

Thursday 20 December 2012

Maggie Asam Laksa vs Istanbul Aku Datang

Gara-gara filem Istanbul Aku Datang hati aku membuak-buak nak makan maggie asam laksa.. hahahha.. gila kan?? tapi memang sedap ahh.. jom tengok maggie asam laksa versi aku..

bahan-bahan nya

tadaaa... sedap weyh aku makan.. rasa cam tak cukup ja sebungkuih maggie tu..

ISTANBUL AKU DATANG
Sapa dah tengok filem nih?? best kan?? aku suka giler tengok lisa blakon dalam filem nih.. watak dia gediks siot.. lain dari yg lain watak yg selalu dia berlakon.. paling aku suka bila lisa di gandingkan dengan beto kusyairy.. aku dah lama minat beto nih.. masa memula aku minat tengok dia belakon beto pun tak femes lg macam la ni.. rasanya kalau sebut nama beto kusyairy 4-5 taun lepas pun hampa smua tak kenai dia paa.. la ni dia dah femes mesti dah kenai kan?? beto nih tak la hensem sgt.. tapi tatau pasepa aku suka tengok dia belakon... gatai aku nih.. hehehe

ni masa dia belakon drama juvana

nampak smart kan pic nih.. #sambilmatabercahaya

beto n lisa..

 see.. tengok muka lisa gediks kan.. haha

 comeykan lisa.. aku suka tengok lisa belakon.. cute!!

poster filem istanbul aku datang

Tomok blakon tak best.. bila becakap sat-sat dok geleng pala.. padiaaa... dan gara-gara adegan nih la yg buat hati aku membuak-buak nak makan maggie asam laksa.. adegan lisa tengah kelaparan dan terpaksa masak maggie asam laksa kepunyaan beto tanpa meminta izin sebab beto takdak kat umah..

masa ni lisa buat juah makan sumbat masuk mulut banyak-banyak melayoq kat beto sebab beto marah "MAGGIE ASAM LAKSA NI HANYA BOLEH DI BELI KAT MALAYSIA SAJA!!!!!"
So far filem nih best.. romantic comedy.. bleh masuk jiwa aku.. tapi yg sebenaqnya sebab BETO & LISA yg belakon.. muahahaha...

No comments:

Post a Comment