Nuffnang Ads

Thursday 20 December 2012

New Fringe

Hmm... aku dah makin rimaih tengok rambut echa bila dok tunduk nak suap makan.. rambut tu macam dah masuk skali dalam pinggan.. geram tengok.. nak ikat dah blakang pendek pulak.. tu lah nak style adira la sangat kennn.. so, aku decide buat fringe memandangkan skolah pun dah nak start dah.. 

Semalam balik dari keja tengok saloon  kat bawah flat aku duduk tu ada 3 org lagi dok tunggu turn.. aku malas nak tunggu.. so, booking kul 8 nanti aku mai balik.. trus p amik sikenit balik umah bagi echa makan smua dlu.. sambil aku rileks sat tengok drama kul 7.. elok habis drama trus ajak echa turun.. echa sendiri pilih fringe pattern mana dia mau hokeh #matakeatas

si kenit belagak macam org besaq.. tp sat ja dia macam ni.. lepaih tu lorat nak turun.. sorry la aku nak lepaih.. kena la aku riba.. tu pun sakit badan aku sebab dia dok tolak sekuat hati nak pusing nak turun..

muka cover malu

old hair & new fringe

Lega dah aku.. elok la skit nampak kemaih... bila tengok dia buat coloring pun mata aku tak sakit tengok dia sat-sat dok selak rambut.. hahaha.. Masa rambut echa tengah potong tu sebok la sikenit dok tarik rambut dia tunjuk kat aku.. sambil dok cakap "abut..abut.." (rambut) bila aku wat tatau dia jerit kat aku sambil tarik tudung aku "maaa!!! abut!!!" hadui laaa.. rasanya kenit pun nak potong rambut kot.. hahaha..

No comments:

Post a Comment