Nuffnang Ads

Tuesday 11 December 2012

Selamat Pengantin Baru Jijah & Jijot

Ekceli nama pengantin Faizah (jijah) & Azizi (gg or jijot)
Jijah ni dah couple lama dah dgn jijot nih dr skolah lg.. ternyata jodoh depa panjang dan sampai lah seru utk di ijab kabulkan... syok ja tgk depa bersanding tringat lak time aku sanding dlu takdak pelamin grand mcm la nih pun.. ala kadar jek.. hihihi.. janji aku dpt bersanding :p

ni gambaq nikah yg jijah send kat  bbm.. daaahhh selamat sorg adik aku nih...

 
pelamin nan indah.. ala-ala fairy tail hokeh.. nampak dak keta kuda tu?? 

yg pakai baju hitam tu Ida yg baju kuning tu Dyana.. masa aku sampai ida dah sudah makan dyana tgh makan.. aku?? baru nk cari makan.. hahaha 

 cantik kan pic ni.. copy dari fb my.. snap guna DSLR.. aku snap pakai camera bekberi jek..


dengan dot aka nurul & mimie yg comey.. baju biru kwn mimie aku x kenai.. semua comey2 aku ja tercacat skit sbb paling x lawa antara depa.. muka dah banyak kedut.. ehh motip???

sessi pose yg WAJIB hahaha.. kann aku yg cacat dlm semua org.. paling huduh paling gumuk..
dah tu ada hati pakai dress, ketat, tersemboi perut seketoi dlm pada pakai PB tuh.. hahaha
time ni jijah dah kalut kesana sini org tu panggil org nih panggil..

nurul aka makdot (jijah bg gelaran) comey kan.. mekap pun ala-ala japanese muka tu dah seswai sgt..
aku wat DP kat bbm ramai la yg ping! ping! aku tanya kan amoi seblah aku nih..
mintak mahap yer kengkawan.. ISTERI org hokeh.. dan ada sorg baby boy yg tersangat hencem..


at last!! dapat jugak aku kidnap si jijah nih...

tadaaaaa... Cinderella hokeh.. cantik sangat-sangat seswai gown dgn pelamin tuh.. matching!! 

 see... sama kan.. gown mcm cinderella.. rambut ala-ala snow white.. 

pose dgn pengantin HARUSSS yerr.. hahaha.. gila mengediks aku kan.. ada aku kesah??!!!

pose dgn pengantin ramai-ramai

see.. gift pun bertema.. kereta kuda cinderella.. ni dok dalam paperbag echa kuarkan..

tuan belog bersama anak tersayang.. love u echa.. #mukaberminyakgilerrr
zarra aku tinggalkan dgn kak tipah jiranku yg baik hati.. anak2 dia sayang zarra sgt2.. depa yg tlg jagakan zarra.. zarra pun rapat dgn nurul & farah.. nnt dpt bonus kakreena blanja ampa p mkn naa.. kak ipaq x dpt tlg jaga sebab dia pun ada hal nak kuar.. motif tak bawak zarra? sebab laki aku keja malam.. camna nak gilir sorg makan sorg jaga zara? nak harap kakak dia jaga, skali dia tepih ja kakak dia terduduk satg.. dan alasan yg kompom ampa smua meluat "acaner aku nak mengedik pose dgn pengantin & kawan2 aku"
KAHKAHKAH dah agak mesti ampa smua meluat kan baca alasan aku.. muahahaha

Kenduri ni start petang 6.30 sampai 11 malam.. janji dgn kawan-kawan nak mai kul 8 tp 8.30 baru aku sampai dewan.. gara-gara nak mekap lain dr biasa #sessiperasan
Nasib sampai sana ada parking kosong.. dewan yg sama masa mimie kawen arituh.. aku gembira sangat tgk kawan aku nih kawen.. jijah sorang yg mulut potpet.. kepala gila-gila.. suka buat lawak.. bleh kata selalu apa yg dia cakap bleh spontan buat aku gelak berdekah-dekah.. bleh masuk raja lawak baq ang.. hehehe
Jijah nih ex-colleague aku kat pentamaster..  

Buat adik ku faizah aka jijah aka budak comey.. SELAMAT PENGANTIN BARU.. 
Kak Reena doakan faizah jd isteri yg solehah.. blajaq masak itu bleh tambat hati suami dgn ayaq tangan sendiri.. jgn slalu gaduh-gaduh mcm dulu lg.. semoga faizah bahagia hingga ke akhir hayat dan di kurniakan anak-anak yg comey lg kiut miut cam ampa.. ampa nampak cantik persis Cinderella..

1 comment:

  1. kakkk.. nak tanya dress tu beli siap ka tempah jahit.. cantek la pesyen tu...

    ReplyDelete