Nuffnang Ads

Wednesday 12 December 2012

TESTIMONI MUKA SENDIRI #versiperasan

Aicecececeeeee...... tajuk takleh blahhh... testimoni muka sendiri versi perasannnn....
Hahahaha... blog aku sukahati aku la kan nk buat apapun.. bluekkkk.. 
Saja ja gatai... asyik dok amik gambaq org ja sebelum & selepas mekap.. amik gambaq aku plakkk..
Lgpun ni kan blog aku, suka hati aku lah nak tempek muka aku akt sini.. ada aku kesah??

pic ni aku snap without flash.. sebelum mekap & selepas mekap

pic ni aku snap with flash.. sebelum & selepas mekap

Memang takdak beza pun muka aku kan.. sama ja sebelum dgn selepas mekap.. kot la nak nampak makin lawa.. nan hadooo.... yg ketara keTEMBAMan pipi aku adalah.. sedih mak #sambil-lap-air-mata
Yg nampak beza bibir aku la kot dari pucat jd kaler pink.. saja ja aku pakai lipstick kaler terang.. kan trend la nih pakai lipstick kaler terang.. tu pun ada hati aku nak pakai kaler merah cabai.. sat dari jauh org nampak aku sambil mulut herot petot punya mengutuk aku "pompuan tak sedaq ke diri" hahaha
Tringin woo baq ang... tengok artis-artis mekap cun melecun dah tu sapu lak lipstick merah cabai tu.. Perghhh!! kalau si jantan tengok si artis nih kompom meleleh-leleh segala ayaq yg ada... kahkahkah.. Silap-silap tidoq pun dok terbayang si artis pakai gincu merah menyala..

 Izara Aishah

 Nabila

 Fazura

 Nora Danish

 Eja

Nasha Aziz

Diana Danielle

Angelina Jolie

Megan Fox

Haaaa... cun meletops kennnn.... tak cukup artis Malaysia.. artis Hollywood aku tempek kat sini.. hahaha..
Kalau hampa smua nak tau smua ni pelakon-pelakon kegemaran aku.. ada lg tu tak tempek.. satg cemuih lak hampa nak scroll.. bajet cam dok ada sejuta followers ja aku nih muahaha..
Nampaknya aku dah melalut ntah apa-apa dah nih.. dah lari tajuk jauh bebenor yoep oiii... hahaha

No comments:

Post a Comment