Nuffnang Ads

Friday 15 March 2013

ILY NURYASMIN MAKE OVER & PHOTOSHOOT

Kesahnyaaaaaaa......... dah lama bertaun dah gambaq ni berkepuk berabok dlm folder pc aku nih.. hahahah
Masa ni zarra pun takdak lg.. 3taun lepaih ka 4 taun lepaih ntah.. Min wat photoshoot skali dengan aku join buat photoshoot jugak.. photographer nya ialah is my colleague John Chan .. sila klik yer untuk melihat website nyer.. dia kira harga murah-murah ja kat aku dengan min sebab nak promote la kiranya dia bukan saja photographer untuk org cina ja.. melayu, india smua dia bleh shoot jugak.. kira aku dgn min salah sorang dari model dia lah.. aiseh.. model kennn... hang ada???

sessi make over

sebelum - selepas

seeeeee............. cantik kan????? maaaacammmmmmmmmm DIANA DANIELLE... aku tak kata pun yg aku mekap tu cantik.. gambaq photoshoot tu yg cantik.. yapperdaaaa :P :P :P



No comments:

Post a Comment