Nuffnang Ads

Friday 1 March 2013

Welcome to Our New Family Member

Assalamualaikum.. hi olls... Alhamdulillah... adik ipaq aku dah selamat melahirkan baby boy seberat 3kg pukoi 5.06 pagi di Klinik Penawar & Dewan Bersalin Muslimah Seberang Jaya.. leganyaaa... aku rasa teruja yg tak dapat aku ungkapkan dengan kata-kata.. dah la aku rindu giler dengan bau baby.. ishhh.. sampai-sampai ja wad adik ipaq aku tu truih aku amik dukung baby dlu cium bau dia yg fresh tu.. macam tau-tau ja takmo letak nak aku dukung dia ja.. hehehe... 
Nak jadikan cerita besday adik ipaq aku nih 27feb.. dia tringin nak makan nasik beriyani.. plan dgn dikla nak kuar makan briyani bawak akak dia p kapitan QB ja senang & dekat.. skali azani asben si pnut nih dah beli bungkuih briyani kat pnut.. so, tukaq plan.. makan siap2 lepas isyak kuar lepak tepi pantai QB n nak beli kek potong kat situ... so, lepaih amik echa balik skolah aku pun lepaih makan bermalas malasan la dlu.. skali tengah bersiap kul 9 dikla call "kakrena, akak dah turun darah ler.. nak kuar ke?" hahaha... jawabnya tak la kan.. buatnya terberanak kat tepi pantai tu naya ja...
Esok nya pagi-pagi dah dapat berita gembira.. dengan kehadiran putera sulung Noor Shafinah & Azani yg masih belum di berikan nama.. comey!! putih gebu.. skali tengok cam iran jepun jer.. sebab masa awai pregnant pnut kena pergi jepun (this time pnut blom tau dia pregnant lg) dah tu kat opis dia pun ramai jepun-jepun yg ada.. TERkenan la kot bak kata org tua-tua kennnn.... aku nih punya exitednya smpaikan ambik emergency leave 2nd half day.. kuar opis 12.40 en.bum mai amik.. trus p antaq echa p skolah dlu, pastu lunch kat pakhusin.. then trus p kedai bunga yg dikla tempah tu memandangkan tak sempat beli kek semalam kami decide beli bunga la.. dikla dah habaq dia p lambat.. so, aku yg p amik bunga tu.. cantik kan?? daisy + rose.. op kos la PINK color.. peberet color si hidung mancung tu.. hehe 

 Ni la bunga tu.. aku suka combination dia.. tak semak n serabut.. just nice..

 ni la putera sulung Noor Shafinah & Azani.. cucu lelaki & anak menakan  ke2 dalam family mentua aku.. ce tengok.. muka macam iras jepun kan??  comeyyy...

 ni aku curik-curik masuk bilik baby snap pic.. time ni aku nak balik dah.. hehehhe.. nasib takdak nurse yg prasan & nampak.. dikla gelak ja tengok perangai aku.. hahaha
Nama baby belum letak lagi.. adik ipaq aku kata nak letak nama hari ke7 nanti.. tapi taktau la kan kot-kot tak sampai 7hari dah letak nama.. hihihiii.. will update soon ya.. daaaa.....


No comments:

Post a Comment